onsdag 12 januari 2011

110112...

Då sitter jag här igen med datorn framför mig...
Har vart på jobbet nu ikväll och avverkat 5 timmar.
Nu är det bara en heldag plus föreläsning imöra och sedan ett dagpass på fredag.
Sedan tar jag helgen.
Vet inte riktigt va de blir till helgen men någe kanske man skulle hitta på...
Finns 2 saker jag funderar på.
Innan jobbat idag så va jag ute en sväng i det härliga vädret.
Va till Sonnelids som jag skrev om igår.
Det kommer komma en ny dyna till en av stolarna jag köpt.
Sedan har jakten på den "perfekta" micron fortsatt. :)
Jag har även fått bort stjärnan och stakarna.
Men det är väl okej att ljusslingan på balkongen är kvar va? :)
Hmm... Frågan är om jag ska ta natten kanske?
Känns nästan lika bra.
Godnatt...
// Per

3 kommentarer:

Vita hjärtan sa...

Japp, ljusslingan kan sitta en månad till!

Vad känneteckar en "perfekt" mikro??

Kram Annemari

Anonym sa...

Tycker det e väldigt dumt att jag ska få va själv nästan 3 h..=( /Pandan.

Per Noremalm sa...

Annemari: Den perfekta micron ja. :) Jag vet inte men den kanske ska ha rätt färg, rätt stl och rätt pris. Jag har inte hittat nån som duger än iaf. :)

Hillevi: De är hårt att ligga på topp och då blir de så ibland. :)