tisdag 1 februari 2011

110201...

Sitter här bänkad i soffan och tar de lugnt.
7.45 va jag på jobbet mindre pigg. :)
Det va väl "helgen" som satt i fortfarande.
Idag så kom chefen upp med papper på vilka kläder vi ska få beställa.
Det är dags för nya arbetskläder.
Vi får beställa kläder för 1700:-/skalle.
För den summan får jag ihop följande kläder...
* 2 par byxor.
* 4 st piké tröjor.
* 1 st t-shirt.
Tror de kommer bli bra.
Bara byxorna jag är lite oroliga för.
De andra byxorna från Hejco sitter inte så bra.
Jag kanske är felbyggd? :)
Efter jobbet så åkte jag till Kil en sväng och visade upp mig för mamma och pappa.
Så att de inte glömmer bort vem som är deras son. :)
Igårkväll fick jag en fråga som jag svarade ja på.
Vi får se vad som händer med det.
Nu blir det TV och en kexchoklad.
Ha de gôtt...
// Per

Inga kommentarer: