onsdag 26 januari 2011

110126...

Då sitter jag här med nypoppade popcorn...
På TV:n går filmen Dum och dummare.
Det har väl inte hänt så mycke för min del idag.
De va värre me syrrans gubbe som körde av vägen imorse.
Det gick bra med han men bilen vart de ingen kvar av.
Johan sa till mig när jag pratade med han i eftermiddag...
Pappa ska köpa sig en Audi nu.
Kan väl aldrig tro att morbror Per lärt han vilken bil som är bäst.  :)
Jag har inte bara legat på latsidan idag...
Jag va till Sonnelids och byte stolen som inte va helt okej.
Där fick jag mig en till som inte va bra.
Så det vart en sväng till dit.
Men nu tror jag det är bra. :)
Jag har även kollat runt lite efter en ny lampa.
Men har inte hittat nån jag gillar än. :(
Ska kolla på filmen nu och fundera hur jag ska göra imöra.
Slalom eller inte...
Ha de gött...
// Per

Inga kommentarer: