söndag 2 januari 2011

Dag nr 2...

Då är snart dag nr 2 på nya året avklarat.
Det har vart en rätt seg söndag.
Jag har väl inte gjort allt för mycke får jag nog erkänna.
Jag hann iaf plocka lite här hemma innan jag drog iväg ut.
Drog ut till Bergvik.
Mötte upp mamma och pappa. Vi kollade runt lite efter en födelsedagspresent till Johan som snart fyller 4 år.
Sedan gick vi in på Ikea.
De är söndagsnöje de. :)
Jag fick med mej en ny matta till hallen.
Kollade även efter en ny kökslampa men fanns ingen jag ville ha.
När vi va klara så åkte vi hem till mej och fikade lite.
Och nyss så åkte mamma och pappa hem så nu sitter jag och kikar lite på TV.
Jag ska nog ta och vika lite tvätt som jag tvättade igår.
Kan mycke möjligt bli så att jag slänger på en ny maskin.
Den kommande veckan så är det dags för dans igen.
Va ett tag sedan jag va iväg och socialdansade.
Det bli Kristinehamn på torsdag.
Så här ser min kommande vecka ut...
Denna veckan har jag 4 heldagar på jobbet. :)
Ska försöka få men en klipptid också.
Nu ska jag njuta av de som är kvar av denna lediga söndag.
Ha de gött...
// Per

4 kommentarer:

Linda sa...

Jag vill ha en dans eller två :)

Vita hjärtan sa...

Du har glömt att skriva in Kläppen på onsdag! ;)

Kram Annemari

Ps: Måste man boka dig?? Då vill jag också boka, 4 danser tack :)

Cicci sa...

Jag bokar oxå en dans :)

Per Noremalm sa...

Linda: De ska vi kunna fixa. *Bokar* :)

Annemari: Blir nog tyvärr inge Kläppen. :( Japp. Onlinebokning. ;)*Bokar*. Sen om de blir nån dans de märks. ;)

Cicci: Haha. Okej. :) Onlinebokning verkar va de en succé. :)