torsdag 27 januari 2011

Ski Sunne...

Igår satt jag här och funderade vad jag skulle göra idag.
Ett förslag jag hade var att dra iväg och åka skidor.
Innan jag la mig så plockade jag fram grejer för en dag på skidor.
9.30 så va jag på plats i Sunne. :)
Min första tanka va när jag kom dit va...
Är det stängt?
Det va iof några bilar men väldigt tomt i backen...
Det har vart väldigt lite folk hela dagen.
Inte mig emot.
Skönt att slippa liftköer. :)
Här kommer ett gäng bilder från dagen...
Backarna va näst intill perfekta...
Randiga och välpistade...
Jag sa ju det va lite folk...
 Inga andra åkare här heller...
 Men oj. Där va de ju 2 st...
 Fin utsikt från toppen...
 Jag själv i egen hög person...
 Inte många bilar på den parkeringen...
För 270:- fick jag nästan anläggningen för mig själv känns de som... :)
Det har vart en bra dag.
Va skoj att komma iväg.
Nästa gång får det bli nån annan backe.
Branäs kanske?
När jag kom hem så vart det 1 timmes promenad.
Lika bra att köra på när man ändå håller på.
Nu blir det natten.
Imöra drar jobbhelgen igång...
Ha de bäst...
// Per 

3 kommentarer:

Vita hjärtan sa...

Men Per då....du ler ju nästan på kortet!! Skidåkning måste va din grej ;))

Härliga bilder!!!
Kram Annemari

Vita hjärtan sa...

Hahaha, vill du hyra min husvagn??? ;)

Per Noremalm sa...

Annemari: Jag vet...:) Funderar på att sluta dansa och bara åka skider. :))

Annemarie igen: Jaaa. Kan du skicka en offert?