tisdag 4 januari 2011

Heldag 2...

Idag har det snöat hela dagen tror jag.
Det har kommit bra mycket snö här i Karlstad. :)
Men det gör inget om du frågar mig.
Jag har vart inlåst på jobbet hela dagen.
Haft mitt 2:a långpass denna veckan.
Sen är jag inte den som klagar på att det snöar en massa.
Jag gillar ju snö så. :)
Jag ska ju jobba kommande helg så nu är jag ledig 2 dagar.
Och på schemat imöra står bl.a..
* Klippning kl 11.00.
* Dansträning.
* Tvätta.
* Kolla läget på stan.
Det va inte mycke men ska väl kunna få dagen att gå på någe vis.
Nån som undrar vad jag haft på mej idag?  ;)
Blå bussarong. Blå byxor och Foppatofflor i färgen orange.
Nog om mina arbetskläder. ;)
Annan mindre intressant info om min dag är att jag skrivit mitt namn ca 50 gånger idag.
Nu ska jag snart ta natten.
Gôbben är sleten här.
Ha de gôtt...
// Per

Inga kommentarer: