tisdag 25 januari 2011

Helg...

Då ska vi se om jag kan få ner lite mer ord idag än igår.
Jag hade inte väl inte den riktiga gnistan igår så det vart inte så mycke.
Frågan är om den finns idag?
Har iaf  tagit helg nu. :)
Jag är ledig onsdag och torsdag.
Sedan har jag jobbhelg framför mig.
Jag har ju en helg som jag kan ta ledigt i komp men jag spar den till 18-19 februari tror jag.
Igår så hade jag ett kvällspass och innan det drog igång så roade jag mig med att dansa runt med dammsugaren här.
Och idag har jag haft ett dagpass och det kändes som jag va sekreterare eller någe.
Det har vart en massa pappersarbete idag.
Imöra blir det en tur till Sonnelids möbler.
Ska byta stolen som inte är som den ska va.
På torsdag funderar jag på om jag skulle leta upp nån skidbacke.
Frågan är vilken jag ska välja...
En skidsemester i Sälen hade ju inte suttit fel. :)
Men jag får nog nöja mig med Sunne eller någe.
Ja det vart några rader mer än igår iaf.
Men nu får det räcka för idag.
Ha de gött...
// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du glömde berätta att du har varit på MAX och syndat,hälsat på Lina i sitt nya fina hus,kört fin bil och nästan kvaddat den oxå!=)

Mvh Hillevi.

Per Noremalm sa...

Hillevi: Fin bil? Va ju bara Volovo. ;)