tisdag 18 januari 2011

Filmtajm...

När klockan ringde 6.15 imorse så va jag grymt trött.
Men jag kom upp och va på jobbet klockan 7.
Eftersom jag hade en korttur idag så fick jag gå hem redan 13.30.
Då va det hem och äta mat...
Och efter maten va frågan va jag skulle hitta på.
Det slutade med att jag åkte till Ica Välsviken och hyrde 2 filmer.
Där hyr de ut filmerna för 10:- st.
Så det vart filmtajm i eftermiddag.
Filmerna som fick följa med hem va...
 Beck- Levande begravd...
För kärleken...
Jag vart lite fundersam när jag tryckte på Beck filmen.
Fick för mig jag sett den men lika fanken hoppade jag till när Beck vart nedslagen. :))
Nu har jag precis sett Sverige torska mot Argentina i handbollen.
Jaja. Nu är de bara att de vinner nästa match mot Polen istället...
Hmmm. Vad ska jag hitta på nu då?
Ta natten kanske?
Imöra är det dags för arbetspass nr 9.
Slutar 13.30 imöra också så får väl se vad jag ska hitta på efter jobbet.
Ha de gött och nattinatti...
// Per

3 kommentarer:

Nathalie sa...

Var för kärleken bra??

Vita hjärtan sa...

Tycker du alltid skulle betygsätta filmerna du ser, då vet vi andra vilka vi ska hyra :)

Kram Annemari

Per Noremalm sa...

Nathalie: Jadå. Den va helt okej. Mitt betyg blir nog PPP. Aftonbladet sätter + de. Jag kör med P. :)

Annemari: Ja kan ju sätta P:n. :) Men tänk på att smaken är som baken. ;)Delad...