måndag 17 januari 2011

102 år...

Idag så fyller min farfars bror Hilding 102 år...
Känn på den. :)
När jag klev in på jobbet imorse va jag tvungen att kolla pärmen där det står vart vi ska jobba.
Det visade sig att jag skulle va på en annan våning än "min".
Va ett tag sedan jag va där men tror det gick bra.
15.15 fick jag gå hem för dagen.
Nu har jag bara 3 dagar kvar av de 10 jag ska göra innan det blir ledigt.
3 dagpass är det så här blir de inga sovmornar. :)
Jag har grejat och haft mig lite här ikväll.
Diskat och tvättat lite bl.a.
Just nu ser jag på handbolls VM.
Sverige håller på att krossar Sydkorea.
Idag så hittade jag en bild på mig från Kristinehamn när jag va och dansade till Casanovas.
Jag och Linda tror jag hon heter...
Det va en till som tog kort men tror inte han lagt ut dem på nätet än.
Nu ska jag nog ta mig en glass.
Ha de gött...
// Per

Inga kommentarer: