måndag 3 januari 2011

Heldag 1...

Då är jag hemma efter heldag på jobbet.
1:a för detta året.
Lär blir ett antal till innan året är slut.
Så nu är jag lite småtrött i huvudet.
Började klockan 7 och slutade 21.
Jag hade iof  rast mellan 13.30- 16.00.
Så det kanske inte så synd om mig. :)
Jag och Doris pratade på bloggar ikväll.
Och eftersom jag tydligen har Sveriges tråkigaste blogg enl en kompis så får jag väl ta till ett knep som många andra bloggare kör med. :)
Så kommer en bild på min klädsel för dagen...
Idag har jag haft en bussarrong i klassik hallonröd färg.
Blåa arbetsbyxor med praktiska fickor på ena benet.
Och slutligen succétoffeln Foppatoffeln.
Just de här med att visa vad man har på sig på dagarna gillar inte Doris. :)
Och det håller jag med om.
Lovar att inte göra det igen. :)
Jag firade årets 1:a heldag på jobbet med...
Kycklingssallad som satt som ett smäck i magen...
Nu blir de lite TV innan sängen kallar.
Ha de gött.
// Per

3 kommentarer:

Marita sa...

Denna blogg var bara för rolig!!! :) Kläderna var väl inte spec. matchande men du fick till sååå bra! Mera sånt!! ;))

Vita hjärtan sa...

Din outfit kanske tenderar att bli lite lika om du ska visa den varje dag ;)

Blogga på du, jag gillar din blogg :D
Kram Annemari

Per Noremalm sa...

Marita: Rött och blått är väl bra? Sen med lite "stänk" av orange är väl inte fel?. ;)

Annemari: Men jag har blå överdel och gula foppa också. ;)