onsdag 19 januari 2011

Mer film...

Då har jag bara 1 dag kvar att jobba.
Nu börjar de blir väldigt jobbigt att gå upp när klockan ringer. :)
Jag fick gå hem kl 13.30 idag också.
Imöra så har jag "sovmorgon".
Jag får sova hela 45 minuter längre än imorse.
Fast jag får va kvar minst 45 minuter längre pga att jag ska passa våningen för de som inte vart på Carema infon.
Men när jag får gå hem så är jag ledig hela 3 dagar. :)
Då är 10 arbetsdagar avklarade...
Fast de verkar bli rätt späckat schema i helgen.
Efter jobbet idag så åkte jag till Ica och lämnade filmerna jag hyrde igår.
Fick med mig 2 nya filmer hem.
Bröderna Karlsson...
De är kanske tur att man inte har en tvilling. :)
Den får 3+ P. Med andra ord. PPP+.
Familjen Jones va den andra filmen jag tittade på.
Betyget för den blir PPP.
Man får verkligen hoppas att detta inte sker i verkligheten.
Men familjen hade grymt fina bilar.
Audi va märket ja. :)
Nu blir det sängen.
Jag är trött.
Godnatt...
// Per

2 kommentarer:

Vita hjärtan sa...

Hm, jag väntar nog på att du sätter PPPPP på en film innan jag hyr den. Så får jag se sen om vi har likadan bak eller delad....eller hur det var du skrev ;)))

Kram Annemari

Per Noremalm sa...

Annemari: Jag lovar att lägga upp en PPPPP film snart. ;)