fredag 21 januari 2011

110121...

Då är det dag 1 av 3 av min ledighet.
Jag somnade nog direkt när jag la mig igår.
Och va grymt trött när jag vaknade imorse.
Men jag skyller de på allt jobbande.
11.50 va jag som sagt på bilprovningen.
Frågan är va det är för fel på bilen.
Lite rädd att det ska bli dyrt med vi får väl se vad som händer.
Men de ordner sej på någe vis. :)
Ikväll blir det dans...
Scotts spelar på Gustav Fröding...
Frågan är hur det kommer bli.
När Scotts spelar på ett ställe som serverar alkohol så brukar de bli rätt bökigt.
Så jag är beredd på att de kanske inte blir en så bra danskväll.
Detta stod på Frödings hemsida...
Fredag 21 jan Scotts - danskampsmästarna med den charmiga sångaren.
Och för er som inte vart på en spelning med Scotts så brukar de stå en massa dreglande tjejer vid scen.
Men får ta de som ett träningspass. :)
Kanske kan bränna lite kcal.
Får se hur de kommer gå dansmässigt.
Känner mig lite ofokuserad.
Kan jag skylla de på jobbet också?
Jag ska väl fixa lite käk här innan dansen.
Sedan så måste jag stycka 2 tröjor också.
Mycke nu. :)
Ha nu en bra fredagkväll...
// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du hade kul på dansen!! //Cenita

Per Noremalm sa...

Cenita: Ja de va kul men vääääldigt trångt och bökigt.