onsdag 5 januari 2011

110105...

Vart har denna dagen tagit vägen?
*Tänker*
30 minuter gick åt när jag va hos frissan.
Det va grymt skönt att bli av med lite hår kan jag säga.
Sedan har jag vart ute på Bervik en sväng och sen till Kvantum på andra sidan stan.
Råkade halka in på Mc Donalds också.
Fast det va faktiskt inte mitt fel att jag hamnade där.
Ditt fel Hillevi!
Men jag dansade nog bort det ikväll.
Har tränat 2 timmar nu ikväll.
Och det är riktigt kul när man ser och känner skillnad efter redan 3 ggr.
Bra jobbat! :)
Imöra blir det några mil i bilen...
Vid 12 ska jag va i Forshaga och fira Johan som fyller 4 år på fredag.
Jag jobbar ju kvällen då så han skulle bjuda mig på glass imöra istället har han sagt. :)
Och på kvällen rullar jag till Kristinehamn på dans.
Casanovas som spelar. Bäst att passa på.
Blir inte så hejdlöst många danser i januari som det ser ut.
Så det är helt okej om det blir en liten paus i snöandet imöra.
Nu blir de snart natten.
Trötter här.
Natti...
// Per

Inga kommentarer: