tisdag 1 juni 2010

1 juni...

7.52 ville tydligen inte Carro på jobbet att jag skulle sova mer...
Det fattades folk på 3:an.
8.04 va jag på plats.
Tur att jag har nära till jobbet. :)
Jag gjorde ett litet byte och tog bort mitt kvällspass.
Till trekaffet gjorde jag hemmagjorda bakelser till gummorna...

De va goda iaf sa de...
15.15 tog min dag slut och jag me tror jag.
De senaste dagarna har jag känt mej väldigt trött.
Finns de någe som heter sommartrötthet? :)
För att få lite luft drog jag ut.
Jag åkte en sväng till Blomsterlandet och Plantagen.
De vart även ett besök på Ikea.
Va väldigt längesedan jag va där faktiskt.

Dessa köpte jag igår...
Bild på de jag köpte idag kommer imöra.
Nu blir det natten här.
Trött som sagt va...
Godnatt.
// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å så tror jag att det va jag som gjorde dom där goda sakerna på pingst åt tanterna,å så bjöd ja per på en!!!!!!!Så det e alltså Hillevi bakelser!Mums=)

Per Noremalm sa...

Hillevi: Jag har gjort dessa sen stenåldern och då va inte du född. ;)