måndag 21 juni 2010

Gruppchef/chef...


Och när blev jag gruppchef eller chef på mitt jobb då?
Idag tydligen... :/
Helt plötsligt satt jag med dessa papper framför mej och va tvungen att rätta till en massa fel.
Inte mitt jobb kan jag säga men nån va ju tvungen att fixa till det.
Så fattas det folk imöra så är det mitt fel och jag som blir halshuggen. :))
Och nu i eftermiddag tipsade jag chefen Jenny att de skulle ta nattmobilen till sköterskan eftersom sköterske mobilerna klappat ihop.
Oj va guldstjärnor jag kommer få. :))
Har gjort ett 11 timmars pass idag och timmarna har sprungit iväg.
Hade med mej en sommarvikarie som skulle skolas in nu ikväll så jag har tölat mer än vanligt.
Allt för hon ska kunna sitt jobb när det är dags att jobba själv.
Ska lära henne dagrutinerna imöra.
De är typ tvärtom rutinerna på kvällen. ;)
Nu ska jag käka en macka innan jag tar natten.
Ha de...
// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Vännen! Vad glad jag är för din skull att du har blivit gruppchef!...Det här kommer du fixa galant...Ler. Det var ett tag sedan vi hördes. jag är på väg att flytta till Jämtland och jag tror att jag har ett jobb pg....ett gruppboende för utv störda, tycker att det ska bli kul att få jobba med yngre och med dess handikapp. jag önskar dej all lycka till och hoppas verkligen att det går bra för dej...kram Helena Övik

Per Noremalm sa...

Helena: Va bara de att jag va tvungen att göra gruppchefens jobb igår bara för de hade tydligen blive fel. Så jag är bara vanlig uska än. :)Grattis till nya jobbet och lycka till med flytten. Kram