tisdag 8 juni 2010

Ensam mamma söker...


Å vad ska den överskriften betyda då tänker ni kanske?
De va ungefär va jag tänkte när det ringde ett samtal till mej.
Min tanka va...
Vad är detta nu då???
Hej! Jag heter och så sa hon ett namn som jag inte fattade för hon avslutade meningen med att hon ringde från TV 3 och Ensam mamma söker...
Mitt svar blev då...
Ööö. Jahaa???
Du har sökt till ensam mamma söker sa hon då.
Nej sa jag då men är rädd att det är en arbetskompis som gjort det.
Hon pratade på en massa och hade massa frågor.
Jag va mest chockad och minns knappt va hon pratade om.
Minns iaf att hon frågade en del om dansen och varför jag inte dricker alkohol.
NEJ!!! Jag tänker inte ställa upp om ni funderar på det.
Samtalet handlade inte att jag va uttagen till programmet.
Jag kommer inte va med pga...
FÖR DET FÖRSTA: Mina tankar finns faktiskt på ett annat håll även om det bara är tankar...
FÖR DET ANDRA: Jag tror inte på att hitta kärleken i TV. Sen om man skulle bli dumpad i TV så är de väl lika kul som den skiten jag vart med om.
Frågan är vart kärleken finns egentligen?
Konsum eller Ica kanske??
// Per

2 kommentarer:

Marita sa...

Hahaha... å den bortförklaringen tror du att vi andra "köper"... ;) Stå för det du har gjort!! ;D

Per Noremalm sa...

Marita: Nejdu... Jag skulle ALDRIG va med i TV och framförallt inte i ett sådant program.