torsdag 3 juni 2010

Tar helg...

Att jobba 11 timmar när solen skiner på detta sätt...
Får man göra verkligen göra de? :)
Så när jag hade mina två raster så passade jag på att njuta av solen.
lillrasten så gick jag ut å satte mej på gräsmattan utanför jobbet.
Och på långrasten så gick jag till parken där jag bor.
Och som sagt va. Vädret har vart skapligt bra idag...

Finn 1 fel...
Å rätt svar är den vita molntussen. :)
Efter jobbet så drog jag och Hillevi till Ica Välsviken.
Hennes gubbe va i garaget (som vanligt).
Mina fynd jag gjorde va fläskfilé för 39.90 :-/kg.
Sedan va det kycklingfilé för 49:-.
Mycke filéer vart de.
Sedan firade jag att jag tagit helg med ett besök på donken. :)
Ha de bäst...
Sa jag att jag va 3ledig? ;)
// Per

2 kommentarer:

Marita sa...

Hoppas bara att du inte köpte en dansk fläskfilé...... ://
Så enormt gött väder ute men tyvärr är det "Proooosssiiittt" här, får hålla mig inne mestadels pga. av dom enormt små gula som flyger runt :(( Bara jag får sittbrädan klar till båten så åker jag ut på sjön för där kan jag smita undan och andas normalt. :D

Per Noremalm sa...

Marita: Nej. Jag köpte 2. ;) Så farlig kan den väl inte va? Glöm inte flytvästen...