tisdag 22 juni 2010

Mat...

Dagens "uppdrag" på jobbet va att fixa så de boende slipper att äta krôppkakor på midsommarafton. :)

Midsommarmat? Skulle inte tro det...
Och jag tror jag lyckades.
Får se hur det går imöra.
Jag sprang runt på de andra våningarna och kollade vad de ville ha.
Sedan så ringde jag till våran frukt och grönsaksleverantör så det kommer färskpotatis innan fredan.
Va tvungen och beställa gammelpotatis också eftersom vakumpotatisen är slut av nån anledning.
Ska jag sluta att berömma mej själv nu? :)
Måste bara säga att jag haft med mej bredvidgången så nu är hon lika bra som mej.
Fast de är inte så svårt. :)
En simpel usk:a som mej...
När jag kom hem så tog jag en mini siesta.
Kände mej lite piggare när jag vaknade iaf.
De har inte hänt så mycke här sedan faktiskt.
Diskat lite och bara slappat. Suttit och njutit av de fina vädret på balkongen.
Blir lite fotbolls VM innan jag avslutar denna dagen.
En liten intressepil kanske?
Nu har jag 15 arbetsdagar kvar sedan har jag semester.
Ha de gött...
// Per

Inga kommentarer: