lördag 19 juni 2010

Vickan + Danne= Sant...


Då har Viktoria och Daniel gift sej då.
Jag kan erkänna att det har blive några timmar framför TV:n. :)
Måste ju för valuta för de 14:- av mina skattepengar som jag betalat till bröllopet.
Säga vad man vill men Viktoria va väldigt fin i sin brudklänning.
Och syrran hennes va inte så pjåkig hon heller.
Och på tal om syrra så har min syrra skaffat sej en bärbar idag.
Så det va bara för mej att fixa till den så den kom igång.
Syrrans till vänster och min till höger.
På min går Spotify varm.
Det är verkligen så bra asså.
Även Johan gillar Spotify...
Johan lyssnar på BamseSpotify...
De måste va väldigt jobbigt att va på kungligabröllop.
Jag är helt slut. Trött och sliten i kroppen.
Får bli sängen här nu tror jag.
Ha de gött...
// Per

Inga kommentarer: