torsdag 10 juni 2010

Utedag...

Idag har jag haft en helute kan jag säga.
Har inte vart inomhus alls knappt.
Vid lunch så drog jag ner på stan med Hillevi och Natalie.
Vi tog en lunch på en av alla uteserveringar.
Finns en hel del att välja på.
Men det va fullt på de flesta eftersom de va studenten idag.
Pasta och kycklingsallad...
Fulla och glada studenter över hela stan. :)
Efter lunchen så blev det en tur till Mariebergsskogen.
Vi tog båtbussen dit.
Jag hann ju inte me det ifjol men nu har jag testat båtbussen.
Så här nära bor jag till vattnet...
Men de som bor vid Vågmästarn bor typ i vattnet. :)
Jobbigt om vatten nivån stiger...
När vi kom till Mariebergskogen så gick vi upp och kollade djurena...
Små killingar...
Efter vi kollat grisar i olika storlekar och killingar så drog jag och Hillevi till Ica Välsviken.
Jag ville fylla på glasslagret. :)
De hade 6 glassbåtar för 15:-.
Då kom Hillevi på att vi skulle åka till garaget och grilla där hennes kille har sin leksaksbil.
Så vi fixade det som behövs för att grilla...
Hotar Hillevi köttet med kniven tro??
Och det är inte jag som provsmakat korven.
Bara så ni vet...
Måste vart en grym grillmästare. ;)
Per tror jag han heter...
Nu blir det natten...
Zzzz.
// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

vilken dag...=)

Per Noremalm sa...

Anonym: Ja mycke frisk luft vart de...