lördag 5 juni 2010

Premiären avklarad...

Ja då va premiären på Jacobs loge avklarad då.
Och vad ska jag säga om den??
Det vart väl inte lika bra som jag hoppats på.
Logen va jättefin så den tänker jag inte klaga på.
Men det va väldigt buffligt å trångt.
Dansen igår funkade inte alls som jag ville.
Förutom i några låtar.
Kände mej som en nybörjare. :/
Kan inte skylla på att jag hade ont i armbågen för den va ganska snäll.
Så de får väl bli att de va trångt helt enkelt.
Sen så va Wahlströms sååå tråkiga.
De spelar gamla låtar som va populära när jag lärde mej dansa och det va 100 år sen ju.
Det va första gången som jag kände att jag skulle kunna åka hem tidigare. :/
Så de är väl tveksamt om jag åker på dom på midsommardagen.
Just nu känns dansen inge kul alls...
Men någe som va kul är att jag och Linda fick till den bästa buggen sen vi dansade första gången.
Bra jobbat Linda!!
Nu ska jag ut och se om jag kan bli på lite bättre humör.
Ha de gött...
// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu drar vi på blue moon å fixar en brud till dig,så du har någon att dra på logen med!!!!!TJO flöjt ..

Per Noremalm sa...

Anonym: Tror du ja. :))