torsdag 24 juni 2010

Helg...

Nu tar jag helg...
Ledig 3 dagar och det känns som jag inte kommer sakna jobbet speciellt mycket.
Det har vart en hel del med jobbet denna veckan.
Kändes nästan som jag skulle på semester om man lyssnade på gamlingarna. :)
Nu får vi inte se Per på länge satt de och sa.
Jag är ju bara ledig 3 dagar så de ska nog klara sej hoppas jag. :)
Har ni haft lika bra väder som de vart här idag?
Sol och blå himmel.
Hoppas bara vädret håller i sej även i helgen.
Nån som vet va det ska bli för väder?
Vill sola i helgen så säg sol!!
Detta kom till de boende idag...

Äkta tyska gôbber...
Vad har hänt annars här på Strandvägen.
Inatt så va det nått pucko som satte eld på grannhuset.
Mitt barndomshem eller vad man ska kalla det.
Bodde i det huset mina första månader i mitt liv.
Annars så har jag grillat ikväll...
Så nu är jag proppmätt.
Mer grillat blir det imöra.
Nu ska jag fortsätta att se när Danmark åker ur fotbolls VM.
Ha de gött...
// Per

Inga kommentarer: