tisdag 29 juni 2010

Sjukling?

Då är det snart dags för sängen...
Känner mej inte helt 100.
Har haft ont i halsen och kroppen har värkt.
Är jag på väg att bli sjuk tro?
Jag kanske blivit smittat efter helgens gnussande?
Risken borde va rätt stor med tanke på att man är "rätt" nära varann.
Hoppas jag klarar mej.
Ingen större lust att va sjuk nu när jag är ledig 2 dagar.
Jag vill va frisk och så vill jag ha sol. :)
Efter jobbet så drog jag och en kompis och fikade.

Glasswienerbröd...
Sååå gôtt och helt utan kalorier. *Host*
När jag vart "dumpad" hemma igen så tog jag och gick ner på stan.
Det vart lite handlat...
Bl.a... 1 usb minne på 16 Gb, strumpor, kallingar och taco skedar.
Annars har jag kollat på TV här ikväll och gjort så lite som möjligt.
Godnatt på er nu...
// Per

Inga kommentarer: