lördag 19 juni 2010

Lördag...

Det vart ingen dans för mej i Degerfors igår.
Får väl se när det blir dans för mej nästa gång.
Just nu vet jag faktiskt inte.
Det vart som sagt va grillning här och när vädret va sisådär så grillade jag här hemma.
Och eftersom dessas gubbar hade annat för sej igår så kom de och hälsade på...

Johanna, Hillevi och Nathalie...

Även Tyson va med och han gillade grillat han också...
Efter maten så vart det bröllopskonser.
Va rätt kul att se alla kungligheter stå upp och digga till Roxette när de spelade. :)
Sen så skrattade jag så jag grät åt Hillevi.
Hon grät för de va sååå vackert med alla barnen i sluten.
Hennes kommentar...
De är så vackert. Detta är historiskt...
Nu ska jag dra mej till Kil för att kolla in bröllopet med mamma och pappa.
Lille Johan är tydligen där också.
Ha en bra lördag...
// Per

Inga kommentarer: