onsdag 9 juni 2010

Lönesamtal...

Idag har jag vart på samtal med chefen...
Inte så farligt som de låter kanske.
Medarbets samtal eller lönesamtal med andra ord. :)
Hon hade inget att klaga på så jag får va nöjd. ;)
Efter jag vart på mötet så har tvättmaskinen fått jobba lite.
Lika bra att passa på att tvätta när jag är ledig.
Måste ju ha rena dans och jobbkläder.
Om jag nu får komma in på dans mer.
Jag har bara sagt lite va jag tycker om foxare som är stopklossar på dansmaffian.
Lovar... Sa inge elakt. :)
Kan också meddela att nu har jag äntligen skaffat Spotify...

Per Noremalm... Den siste svensk som skaffat Spotify. :)
Tack Gustavsson för inviten så även jag kunde skaffa denna guds gåva till mänskligheten...
Nu blir det natten här.
// Per

2 kommentarer:

Susanne sa...

Nej men nu blev de allt lite fuskigt här tycker ja:) för ja har inte spotify:( men ja klarar ju mej ändå

Per Noremalm sa...

Susanne: De är kanonbra. Du borde skaffa dej det. :)