måndag 14 juni 2010

Vecka 24....

Då är det en ny vecka igen då...
Och bara 5 veckor till semestern nu. :)
Så här ser min vecka ut...
Idag: Ledig
Tisdag: Jobb 15.00- 20.00.
Onsdag: Jobb 15.00- 20.00.
Torsdag: Jobb 7.45- 15.15.
Fredag: Jobb 7.00- 13.30.
Lördag: Ledig.
Söndag: Ledig.
Fast jag har typ haft telefontid med jobbet idag fast jag vart ledig.
Eller dom me mej...
6 samtal vart de.
Inte lätt att släppa jobbet när man är ledig då...
Annars har jag haft väldigt svårt å vakna till har de känts som.
Men de brukar ju va så efter jobbhelgerna så de va väl inge konstigt egentligen.
Vid 13 tiden så gick jag ner till stan för att göra mamma sällskap.
Hon va i handlar tagena. :)
Men när hon tog allt för lång tid på sej så gick jag ut och njöt av det fina vädret...

Då såg det ut så här... :)
När hon va klar så gick vi hem till mej och njöt av en glassbåt. :)
Och när pappa kom så han fick i sej en båt han me.
Han är inte svårövertalad när det gäller glass...
Nu håller jag på att tvätta lite kläder igen.
Känns som jag tvättar rätt ofta. :)
Är mycke arbetskläder som går här.
Nån som har någe förslag på vad jag ska hitta på till midsommar??
Nu blir de TV innan jag tar natten...
// Per

2 kommentarer:

Susanne sa...

Midsommar har du fullt upp me dans i 2 dar;) Sannex i jacobsloge på fredan å på lördan Divine i Blomsterhult så enkelt va de:)
hehe

Per Noremalm sa...

Susanne: Jag vet inte hur de blir me mitt dansade framöver...