lördag 26 juni 2010

Nr 1...

08.56 ringer telefonen här och i andra änder låter det...
Koooom...
Det va Johan som tyckte att jag skulle komma.
Men jag sover ju sa jag då.
Till svar fick jag.
Det är morgon nu!! :)
Han skulle bara veta att morbror Per la sej 03.00. :/
Men jag får väl ge igen när han börjat springa ute på nätterna. ;)
Hoppas ni hade en bra midsommarafton.
Min vart lite småstressig.
När jag bloggat igår så ringde jag ju syrran för att kolla läget och 1 timme senare skulle jag va i Snarsta eller va de heter.
Mitt ute i skogen iaf. :)
Där skulle det va lite midsommarfirande med dans.
En midsommar utan regn är väl ingen midsommar va?
Men till slut så kom stången på plats...

Dans runt stången.
Efter detta så åkte vi upp till syrran och grillade.
Och 19.30 så packade jag ihop för att dra till Degerfors med en mellanlandning i Kristinehamn.
Dans till Sannex stod på schemat.
Kan väl säga att jag vart mer eller mindre "tvingad" dit.
De va en okej dans men de kanske beror på Sannex bugglåtar.
Sannex har bäst bugglåtar av de band jag dansat till.
Så tyvärr Blender och Casanovas så får ni jobba på att bli nr 1 i bugglåtar. :)
Jag fortsatte att träna på de där med gnussen och de gick väl rätt okej.
Va iaf ingen som sa någe eller stack när jag gnussade.
Jag har ju inte gnussat så länge så de borde ju va okej att göra lite fel. :)
De som va lite roligt igår va att 2 st som jag inte dansade med gav mej beröm för mitt fotarbete i buggen. :)
Du har ett sjukt fotarbete sa den ena.
Ja... De kanske är en sjukdom jag har i bena som gör att de går som trumpinnar. :))
Nu ska jag hänga tvätten som jag kört sedan blir det väl en sväng till Johan.
Blir dans även ikväll.
Divine spelar i Blomsterhult.
Jag åker till stor del för att Janne som sliter och kämpar för att de ska bli dans här i Karlstad.
Det kommer inte bli nån mer dans för mej i Blomsterhult så jag får bidra me mitt besök ikväll.
Ha de gött...
// Per

3 kommentarer:

Nathalie sa...

haha "tvingad". Du skulle ju gå dit om jag gick dit var det ju ;) O trots det dansade du inte med mig ändå :P

Anonym sa...

Undrar vad det är för fel på dig, som bara ser fel på andra och aldrig på dig själv? Att du inte skäms att prata så om vikarierna! De finns faktiskt för att vi andra ska få ha semester, gör ett jättejobb och jobbar hela somrarna! Du lägger dig i allas jobb och tror du är guds gåva och gör allt rätt! Väntar dig beröm att du är så jäkla bra! Slutar dansa för att nån vart dum igen? Alla är dumma mot stackars Per! Nej, faktiskt inte, ingen står ut med en sån som du någon längre tid! Väx upp och bete dig som en karl (kommer du i och för sig aldrig bli) Se dig själv i spegeln och rannsaka dig själv innan du rackar ner på alla andra!

Per Noremalm sa...

Nathalie: Sa ju bara så för att du skulle åka. :) Sen va de en annan som tvingade dit mej. Du gömde dej ju hela tiden. :)

Anonym: Varför vågar du inte skriva ditt namn?