onsdag 23 juni 2010

Guldstjärna...

Får man va elak att säga att det är mycke lättare att jobba med en ordinarie personal än vikarier?
Jobbade med Carro idag som jag jobbat helger med och jobbet flyter på mycket lättare än när man går med en vikarie.
Är jag elak nu?
Känns som man inte behöver ha allt ansvar då. :)
Idag tror jag vi samlade på oss flera guldstjärnor hos sköterskan med vårt arbete vi gjorde idag.
Imöra blir det sista arbetsdagen för denna veckan. Sedan är jag ledig i 3 dagar.
Midsommarplaner??
Jag har väl ev. 1 plan.
Den innebär förmodligen en massa bus med Johan. :)
Han vill att jag kommer så det är väl bäst att jag gör som den lille herren säger. :)
Nu får de räcka för idag.
Ska kika in en sväng på banken här på nätet sedan blir de sängen.
Jobbar me en vikarie imöra så då blir de tungt värre. ;)
Nejdå. De ska nog gå bra.
Ha de gôtt...
// Per

3 kommentarer:

Marita Alberthsson sa...

Tyvärr Per måste jag skriva att det var inte snällt skrivet om vik.!! "Alla har vi varit små"....

Marita sa...

Min allmänna tanke var att det är inte lätt att komma som vik. oavsett ålder, erfarenhet, utb. mm.
Kanske kan vara så att denna vik. eller andra läser detta och det stärker inte självförtroendet för någon oavsett vem det än är... sorry Per... Jag håller stenhårt på rotationsarb. så all personal får känna på hur det är att komma som ny till en helt ny arb.plats.
Mina åsikter och det står jag för!

Per Noremalm sa...

Marita: Då va de den elaka delen av mej som skrev det då. Men är man 50+ men massa erfarenhet så är man inte liten enl elaka Per.

Marita igen: Det va ingen speciell vikarie jag menade. Ibland så kan även jag va "elak" tydligen.