måndag 31 maj 2010

Ny vecka...

Ännu en vecka har dragit igång...
Har haft ett dagpass inkl personalmöte.
Nu ska personalmötena va hela 3 timmar.
Mycke prat kommer de bli.
Ang. arbetspasset så va de inga konstigheter.
Jag vart lite sen till mötet bara pga att de inte va nån personal inringd som skulle passa våningen.
Tydligen ska vi på våningarna ta in personal nu helt plötsligt.
*Suck*
Säger inge mer. :)
Efter jobbet så åkte jag till "bagarn" med tårtlådan.
Sedan åkte jag och fixade en blomma till balkongen.
Får fixa en bild imöra.
För "dagens bild" blir en från helgen då jag va uppklädd. :)

Jag stående på högerkanten...
Och från det ena till det andra.
Så här ser min vecka ut.
Tisdag: Jobb 16.00- 21.00.
Onsdag: Jobb 7.00-13.30.
Torsdag: 7.00- 20.00.
Fredag: Dans i Degerfors.
Lördag: Ledig.
Söndag: Ledig.
Ha de gött...
// Per

Inga kommentarer: