tisdag 25 maj 2010

Jobb...

Då sitter jag här och väntar på att det ska bli dags att gå till jobbet.
Om mindre än en timme ska jag va där.
Fast jag har haft lite mailkontakt med chefen ang. imöra.
Jag ska lära sommarvikarierna hur brandlarmet och hur Safe-doc funkar.
Så efter jag slutar jobbet ikväll får jag fixa papper så de kan plugga Safe-doc hemma om de skulle vilja det.
Hade jag inte jobbat ikväll så hade jag garanterat åkt till Örebro och dansat.
Zlips spelar och de hade verkligen vart kul att va där men vad gör man när man måste jobba?
De va ju ett tag sedan jag dansade nu men det får vänta tills 4/6.
Jag ska se om jag inte kan få med syrran också.
Eller va säger du syrran?
Du hänger väl på? ;)
Jag har tagit en dans med dammsugaren här idag istället för dans ikväll. :)
Ha de gött...
// Per

Inga kommentarer: