fredag 21 maj 2010

Bowling...


Varför ska bowlingskor se ut så här?? :))
Ser ju för hemska ut ju.
Jag har vart och bowlat ikväll.
Bowling är himla kul asså.
Och det är faktiskt lite småjobbigt för det vart varmt.
Jag kanske är lite klen så jag fick ta i när jag lyfte klotet så jag vart varm och svettig. :)
Hur gick det då?
Det gick väl ganska bra.
Har ingen större koll på resultatet men mest strike va det visst Linda som fick.
Efter bowlingen vart det käk och massa trevligt prat.
Man måste ju äta när man sportat hårt. :)
Nu blir de snart sängen.
Imöra gör jag heldag på jobbet. Doris hörde av sej ikväll och ville byta så jag har den sena turen.
Hon ville tydligen hem och mysa och eftersom jag är så snäll så gick jag med på bytet.
7.45- 21.00 är tiden jag jobbar imöra.
Ha de gôtt och trevlig helg på er...
// Per

Inga kommentarer: