söndag 2 maj 2010

Blender VS. Casanovas...

Hejhej...
Nu är jag här igen.
Igår va det fullt upp och jag satt aldrig vid nån dator.
Men innan jag berättar om gårdagen ska jag snabbt berätta lite om dansen i fredags...
Jag hade inte så stora förväntningar egentligen på kvällen och de va väl kanske bra.
The Playtones är inte något favvoband att dansa till.
De hade väldigt sega låtar tycker ja.
Titanix är rätt okej faktiskt.
Lite synd att det va så lite folk där.
Tydligen va det runt 500 st och de va väldigt glest på golvet.
Det va inte så mycke dansfolk heller men några "kändisar" va det där.
Och om jag får säga de själv Linda så tycker jag att det gick riktigt bra i fredags.
Sen va det lite synd att bandena spelade lite "fel" så jag gjorde fel. ;)
Vad hände igår då?
Jag skulle ju som sagt va till Örebro och dansa till Casanovas igårkväll.
Dansen började först 21. 00 så jag hann hjälpa en kompis i Kristinehamn att flytta.
De va ju ändå på vägen till Örebro.
När vi kom till Brunnsparken så va det en hel del med folk.
De va en riktig lyckad kväll.
Fick beröm för min bugg av flera stycken.
Beröm är ju alltid kul. :)
Casanovas är bara såå bra.
Så ikväll när det blir nonstop mellan...
Blender och...
Casanovas så är mina förhoppningar på en bra danskväll skyhöga. :)
Kanske ska skruva ner dem lite?
Efter 2 danskvällar så är mina ben sååå sega.
Men nu är det bara 5 timmar dans kvar så nu är de bara att köra på.
Du nu ska de laddas och väskan packas.
Ha de bäst...
// Per

3 kommentarer:

Linda sa...

Inte lätt när bandet spelar fel ;)

Jenny sa...

Och en lyckad kväll blev det! Eller hur? Tack för danserna:-)

Per Noremalm sa...

Linda: Ikväll lär de inte bli några fel me de bandena. ;)

Jenny: Tack själv. Ja de vart en lyckad kväll måste jag säga. :)