måndag 3 maj 2010

Jagad...

Då har jag avverkat 13,5 timme dans i helgen då.
Och ska erkänna att jag är väldigt trött i mina ben och fötter. :)
Dansen igår varade i 5 timmar och jag "satt" 3 låtar.
Eller rättare sagt smet undan för att byta tröja och fylla på vattenflaskorna.
3,5 liter vatten fick jag i mej under kvällen. :/
Svampen Per... De är jag dä. :)
Trotts att det va dans i 5 timmar så hann jag inte dansa med alla som kom fram och ville dansa.
Det är lite tråkigt...
Vad gör man när dansen bara är 5 timmar?
Men det va 1 tjej jag hann dansa med 3 danser. :)
Imorse så hade hon skickat en länk till en sida på nätet med bilder från igår och jag hade lyckats hamna på en bild...
Tack Linda. :)

Ser ut som jag dansar själv och har ett 3:e ben. :)
Nu ska jag greja lite. Tvätta t-shirts bl.a...
Ha de bäst...
// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har ju faktiskt ett 3:e ben Per,det har alla killar!!!!!!!

Per Noremalm sa...

Anonym: Med andra ord va jag fyrbent igår då....