torsdag 6 maj 2010

Barnvakt...

Då är jag hemma efter en dag i Forshaga med lille Johan.
Passade på att handla på vägen hem också.
Vad har hänt idag då?
När jag kom till Johan stod han i fönstret och väntade på mej. :)
Då skulle vi käka glass och eftersom jag gillar glass så tackade jag inte nej.
Sedan kollade vi lite på Disney Channel innan maten och utgång.
Här kommer ett gäng kort från dagen...

Leksaker har han ingen brist på iaf...
Här bjuder han mej på mat...

Och når man inte upp till disken så får man ta till flaket till Bobby caren... :)

Och inte helt oväntat skulle vi cykla också...

Johan kör som morbror Per Audi. ;)
Den går iaf lika fort som en Audi...
Det har vart en himla rolig dag med Johan. :)
Får se när vi ses nästa gång.
Och nu är det bara 3 dagar kvar av denna veckan.
Veckorna går allt bra snabbt.
Så här ser resten av veckan ut...
Fredag: Jobb 7.45- 21.00
Lördag: Karlskoga.
Söndag: Jobb 7.45- 15.15. Dans i Kristinehamn till Jannez mellan 18.00- 22.00.
Nu ska jag tvätta arbetskläderna och slappa i soffan tills jag tar natten.
Ha de bra...
// Per

2 kommentarer:

Marita sa...

Önskar att jag hade haft en "morbror Per" när jag var liten!!! ;)

Per Noremalm sa...

Marita: Ja vem skulle inte vilja ha mej som morbror?? :))