onsdag 26 maj 2010

Jobb x 2...

Idag har de vart jobb för hela slanten känns de som.
Jag har iaf vart där i 2 omgångar.
Först va jag där och hade info om brandlarmet och direkt efter det en datakurs. :)
Sedan hade jag några timmar ledigt så då gick jag hem och vad passar bättre då än att göra av med lite pengar?
Jag satte mej och betalade räkningarna. :)
Andra gången jag va på jobbet va de ett vanligt pass på våningen.
Imöra har jag ännu ett kvällspass. Blir mitt 3:e för denna veckan.
Sedan är det en dagtur på fredag till 13.30.
Då är frågan om jag ska ta mej till Blomsterhult eller inte?
Jag skulle behöva tvätta och städa bilen istället.
Om jag ska köra runt på syrran uppklädd till brud på lördag så vore de rätt okej att bilen är ren.
Och det blir den inte om jag åker till Blomsterhult.
Den sista biten på den vägen är inte att leka med.
Hmm. Svårt detta...
Vet iaf att imöra ska jag fixa en grej till bröllopet innan jag börjar kvällspasset.
Nu ska jag kolla på nyheterna och framförallt vädret.
Gillade inte vädret på yr.no.
Kan ju hoppas att det ändrar sej till helgen. :)
Ha de gôtt...
// Per

Inga kommentarer: