måndag 10 maj 2010

Vecka 19...

va det en ny vecka och numret på denna veckan är 19.
Så här ser denna veckan ut för den som vill ha koll vad jag gör. :)
Tisdag: Jobb 7.45- 15.15 på våning 4. Ev dans i Örebro till Shake.
Onsdag: Jobb 7.00- 20.00 på våning 3.
Torsdag: Jobb 7.00- 13.30 på våning 4.
Fredag: Jobb 7.45- 15.15 på våning 3. Ev dans till Expanders/ Gamblers i Blomsterhult.
Lördag: Inge planerat.
Söndag: Inge planerat.
Så ser min vecka ut just nu men de kan ju bli ändringar under veckan. :)
Dansen igår va väl helt okej.
Men det va buffligt tycker jag.
De va en gubbe som började buttamej.
Han tyckte väl att jag va ivägen för han. :)
Eller så gillade han inte mej...
Vet inte hur mycke folk de va där men de räckte till för de vart trångt när de hade bordena uppställda som de hade.
Sen va de synd att en favorit försvann innan dansen va slut. ;)
Jag klev åt sidan när de började spela gammeldanslåtarna.
Men efter paus så vart de körigt för mej. :)
Jag skulle dansa med Lindas mamma men hon tog en sväng med sin "gubbe".
Då dansade jag med Linda istället.
Sen vart de dans me mamman.
Men då hade jag lovat att dansa med en som heter Anna-Karin.
Jag skulle behövt dela på mej där ett tag men till slut så fick jag dansa med alla 3 iaf. :)
Och enl. Lindas mamma fixade jag till kvällen bästa bugg. :))
Nu ikväll så har jag gjort ett extrapass på "min" våning och där va allt som vanligt.
Ska väl försöka ta mej isäng ganska tidigt för jag har en dagtur imöra som sagt och så ska jag bestämma mej hur jag ska göra med dansen imöra.
Dans eller inte dans? Det är frågan...

Idolbild på mej. :)
Ha de gött...
// Per

Inga kommentarer: