lördag 8 maj 2010

Karlskoga...

Idag så har jag tagit mej en tur till Karlskoga...
Det va marken som de säger där.
Eller som jag säger. Mârten...
Marknad på svenska heter de nog. :)
Det va 1:a gången jag va inne i centrum faktiskt.
Karlskoga är ett ställe man jag alltid åkt förbi annars.
Men nu har jag koll på city också.
Det vart fika på Som Hemma. Ett fik vid torget.
Himla god blåbärspaj hade de.
Det va en trevlig tur till Karlskoga måste ja säga. :)
När jag kom hem till Karlstad igen så ringde en kompis och drog med med mej till en välkänd hamburgekedja. :)
Efter det svängde vi förbi några andra kompisar som satt ute och grillade.
Va inte avundsjuk på dom precis...
Lite väl kallt ute idag för att grilla tycker jag. :)
Nu ikväll så har jag slappat framför TV:n och sedan har jag skrivit protokollet från personalmötet vi hade förra veckan.
Ha de bäst...
// Per

Inga kommentarer: