lördag 15 maj 2010

100515...

va lördan avklarad...
Vad har jag gjort idag då???
Har vart full fart på mej...
Iaf lite. :)
Har tvättat några maskiner me tvätt.
Tagit hand om torr tvätt och vikt den.
Diskat, samlat ihop tidningar till återvinningen.
Plockat undan lite.
Vart ute i de fina vädret.
Sommarvärme ju. :)
Jag lyckades hamna på kort igår under dansen igår...

Linn och jag...

Jag och Susanne...

Jag och Susanne några steg senare...
Sedan hittade jag min ryggtavla på Jannez sida från deras spelning på Folkets hus i Kristinehamn...
Jag och Jenny...
Har jag en torr tröja tro??
Och på tal om dans. Jag och syrran är fortfarande bäst placerade vuxenparet från Värmland på SM.
SM avgjordes i Stockholm i helgen.
De får va allt för idag.
Blir nog natten här nu.
Trött efter dansen. :)
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: