fredag 7 maj 2010

100507...

va de fredag och jag har slage mej ner i soffan efter 12 timmar på jobbet.
Första halvan va jag "hemma" på 3:an.
Och andra halvan på 4:an som numera känns som hemma eftersom jag vart där mer än på 3:an den senaste tiden.
Vad har jag gjort idag då?
Känns som jag letat grejer hela dagen.
På 3:an så va det handväskor som va borta.
2 st som hade fått fötter.
Men kan säga att om du har nån gammal släkting som tappat bort handväskan...
Kolla under kudden i sängen. :)
På våning 4:a så letade jag efter nattlinne som kommit bort men tyvärr hade jag inte tid riktigt att leta tillräckligt noga.
Hittade 3 andra plagg som hamnat fel istället.
Och när jag ändå berättar om jobbet så kan jag berätta att nästa vecka så ska vi få pappersschemat.
Och så ska vi som vill ha mer tid få ta till oss extraturer.
Gissa om de kommer bli huggsexa efter turerna. :)
Kan bli livat värre...
På dansbandet Blenders hemsida så fanns dessa 2 bilder från helgens dans.
Jag är med i bakrunden på dessa 2 kort och som ni ser så va det lite varmt åt mej...

Frida och Erika... Men i vänstra hörnet syns en lätt blöt Per.
Och i högra hörnet denna gång...
Stackars Linda som dansar me mej... :/
Till mitt försvar så hann jag inte byta tröja.
Jag satt 3 låtar på hela kvällen.
3 låtar är ca 15 minuter...
15 minuters vila på en 5 timmars dans.
Då kan de bli så att man bli "lätt" svettig och tröjan bli som på bilden. :)
Nu blir det sängen här.
Ska till metropolen Karlskoga imöra...
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: