torsdag 20 maj 2010

Sol vs. Regn...


Idag har de vart växlande väder minst sagt...
När jag vaknade imorseva det sol och hur varmt som helst.
Men när jag skulle gå till jobbet så öppnade sej himlen.
Vräkte ner regn och så började de åska.
Det regnade även när jag gick hem vid 20 tiden också.
Men åksan hade dragit vidare iaf.
Österut enl. säkra källor. :)
De kan inte vart så vidare kul för kollegorna och alla andra tjejer som sprungit vårruset ikväll.
Ibland är det tur att man inte får va med för man är kille.
Innan jobbet så satt jag och njöt på balkongen.
Jag hann även med en tur ner på stan och kollade läget.
"Slängde" in ett öga hos frissan för att kolla om Bea frisknat till och tyckte jag såg henne där så de blir nog hon som fixar till mej imöra.
Måste ju va snygg i håret när jag ska åka på däng i bowling.
Ska spela bowling imöra. De ska bli kul.
Inte att förlora utan att spela asså. ;)
Nu ska jag kika klart på hockeyn här sen blir de nog sängen.
Har iof sovmorgon men kan ju va bra att komma isäng ändå. :)
Ha de gött...
// Per

3 kommentarer:

Marita sa...

Hoppas att man kan få se dig i "Tjurruset" på Skutberget i slutet på sommar´n!!!! Där spelar det ingen roll om det regnar för där blir dom "riktiga karlarna" blöta ändå!! ;)) Kolla med min son, HAN har varit med han flera ggr.!! ;D

Per Noremalm sa...

Marita: De tycker du jag ska göra. :)

Marita sa...

Får inte, det är ju för göbber! ;)