söndag 23 maj 2010

Äntligen söndag...

va de äntligen söndag då...
Alla som inte jobbar helg har väl ångest när de är söndag men jag har ju en ledig dag imöra så för mej känns de rätt gött faktiskt. :)
Slutade 13.30 men vart kvar en liten stund för att hjälpa en anhörig med att kolla en sak på datorn.
Planen när jag kommit hem och duschat va att jag skulle gå ner på stan men jag vart drabbad av latmasken. :)
Jag satte igång en tvättmaskin. Diskade och fixade mej käk istället.
Sen har det vart bronsmatch i hockey VM och Sverige har precis vunnit den matchen.

Bengt-Åke tar timeout när det är 0.7 sekunder kvar av matchen. :))
Nu är fråga vad jag ska göra resten av kvällen?
Jag ska inte blogga mer iaf. :)
Ha de gôtt...
// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Slutat blogga för alltid eller?

Per Noremalm sa...

Anonym: De va bara för den dagen jag slutade. :)