onsdag 12 maj 2010

Trött och sliten???

Om jag säger att jag är trött och sliten idag så skulle många säga...
Skyll dej själv som är ute och dansar halva natten och ska jobba heldag sedan. :)
Dansen igår va väldigt bra iaf.
Shake slår sej in som de 3 bästa dansbanden.
Frågan är om de är nr 2 eller 3?
Innan dansen satt jag och gäspade vid ett bord nära dansgolvet med mina vänner från Värmland.
Sedan satt jag inge mer under den kvällen när dansen kom igång.
Inte ens i pausen. :/
Då kom en gammal tävlingsdansare från förr som tyckte att jag inte skulle stå å dricka vatten.
Med sej hade hon en kompis så jag va tvungen å köra dubbelbugg.
Sen vart de bugg med Erika.
Och sen va pausen slut och oj va jag hann vila.
Resten av kvällen fick jag inte sitta heller men jag åkte ju dit för att dansa och det fick jag göra.
När klockan ringde imorseva jag faktiskt ganska pigg efter omständigheterna.
Jag hade vaknat till vid 5 tiden och kollat in klockan men slocknade tills klockan ringde 6.15.
Idag så har jag vart på 3:an.
Känt mej som en prao nästan. :)
Det är lite väl sällan jag är där nu.
Jag har blive flyttad även till 4:an nu på fredag och till måndag.
Dags jag byter avdelning kanske??
Nej. Jag är nog allt lite trött och sliten... ;)
Nu blir det sängen.
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: