fredag 14 maj 2010

Sommarsäsong...

Efter grubblande och funderingar igår så har jag väl bestämt mej hur jag ska göra med dansen ikväll...
Mitt beslut blev att jag åker och dansar.
Nonstopdans i 6 timmar!!!
Expanders och Gamblers spelar...
Expanders har jag aldrig hört så de kan ju va kul med ännu ett nytt band.
2 nya band på 1 vecka med andra ord.
Eftersom jag inte vet när nästa dans kommer bli av så är de väl bäst jag åker.
Dans i 6 timmar har jag inte vart me om förutom när man va på dansläger förr i tiden.
Ska nog ta pulsklockan på mej ikväll och se hur många kcal jag bränner.
Bara hoppas på att jag får dansa någe. :)
Sedan är frågan hur många tröjor jag behöver ha med mej.
En resväska kanske?
Så ikväll drar utesäsongen i dans igång.
Ha en bra fredagkväll...
// Per

3 kommentarer:

Marita sa...

Richard satt å pysslade med gamla dansbilder häromdan, tydligen laddas det för nån återträff för fd. DTCàre!

Marita sa...

Jag kan tyvärr inte svara på det... Han drog till Peking i morse å ska dra runt som backpacker i Asien i 2mån. Han var här å kollade igenom alla bilder som han har fått från Berit å det var ganska MÅNGA!!! ;D Han var tydligen på DTC`s tävling på Hammarö å prata med nåra gamla "kändisar" å jag vet inte vad dom planerar...:S

Per Noremalm sa...

Marita: Kul... Hittar han nån bild på mej så kan han ju maila den vet ja. ;)

Marita igen: ja då kan de va mååånga bilder du. :) Spännande å se om de hittar på något. :)