lördag 22 maj 2010

Pingst...

Då har jag gjort 12 timmar med storhelgsersättning. :)
Och det har jag och Doris "firat" med att käka "hämtmat".
Eller så kanske de va så att vi tyckte synd om oss själva.
Idag har det vart grymt varmt.
Iaf inne på Sveagatan.
Så de vart på med kortbyxorna.
Nu får nog långbyxorna ta semester fram till hösten.
Annars har det vart en okej dag får jag allt säga.

Igår så installerade jag Voddler i datorn.
Så nu kan jag se på film i datorn via det programmet.
Nu vill jag bara ha en lång HDMI kabel så jag kan koppla in datorn i TV:n.
Sen får jag väl se om det är någe att ha men är de gratis så gör de ju inget.
Nu skulle jag bara behöva en invite för att få igång Spotify.
Så är de nån som har en sådan över så... :)
Nu får de nog bli natten här.
Godnatt Sverige...
// Per

Inga kommentarer: