tisdag 9 februari 2010

Tvätt...

Klockan 7.45 började jag mitt arbetspass med tron att vi skulle va 3 personal.
Det visade sej att vi va 4 st. :)
Jag, Kristin och hennes elev och en från Åsbacka som tydligen ska börja jobba hos oss.
Och jag tror att jobbet gräver sin egen grav när det gäller vikarier.
Bara så ni vet...
Kan ju säga att 4 st som jobbar är 1 för mycket.
Dagen blir sjuk lång...
Efter jobbet så va jag tvungen att tvätta lite.
Fortsättning följer imöra förmiddag.
Rätt gött att ha egen maskin i lägenheten.
Dagens bild får bli på Johan...

Nybadad...
Idag ringde han mej från mormor och sa att han lekte med bilarna.
Nu börjar Sälenresan sätta sej i kroppen.
Har träningsvärk efter slalomen. :))
Jag hoppade innebandyn ikväll för att jag känner att kroppen inte är på topp.
Nu får det bli natten.
Jag har sovmorgon imöra tror jag om jag inte är helt ute och cyklar.
Nattinatti...
// Per

Inga kommentarer: