söndag 14 februari 2010

Blåsa...

Har precis kommit hem från dansen på Holken.
Dags att summera söndagen 14/2.
Vaknade i Kil att jag hade sendrag eller kramp i högerbenet. :)
Mindre trevligt uppvaknade men vad gör man?
Käkade frukost med mamma och pappa.
Sedan åkte vi hem till mej.
Pappa behövde till Dressman för att kolla på skjorta till den 29 maj.
Jag skjuter upp köpa "kläderdags" till en annan dag som syrrans Johan säger.
När mamma och pappa drog iväg gick jag ner på stan för att kolla målgången av Rally Sweden.
Det vart finsk seger men det är väl bäst att jag lägger in en bild på Loebs bil.

Denna bild är för att pappa inte ska bli sur. :)
Men du pappa. Den vart bara 2:a. ;)
17.30 vart jag upphämtad för dansen...

Blender som spelade och jag får nog säga att de är det bästa dansbandet jag dansat till sedan comebacken.
De har lite fart på sina bugglåtar och det gillar mina ben. :))
Sen vet jag inte om jag kan säga som Martin sa innan dansen.
Dans ger en ett lyckorus...
Själv skulle jag säga smärta. :)
Jag är såååå trött och sliten i kroppen och bena är såååå trötta.
Och så här ser min vänster stortå ut.
Känsliga läsare kan ju blunda eller något.

En sliten vänsterfot. :)
Nu ska jag ta de sista tuggornamackan sedan blir det sängen.
Jobbar mellan 7.45-15.15.
Imöra ska vi få börja lägga schema för en ny period så det får väl bli mitt kvällsnöje imöra.
Godnatt...
// Per

2 kommentarer:

kicki sa...

Ja du vet väl vad jag alltid sagt...Blender är bara bäst....
Kul att se att du har så roligt Per...jag är glad att du tog dej i kragen och började dansa igen...
kram på dej

Per Noremalm sa...

Kicki: Ja de är f*n bäst. Märks det att jag har roligt? Men hjälp va trött jag va igår. Jag får tacka Sofia som fick mej tillbaka till dansen igen. Kram.