fredag 12 februari 2010

OS 2010...

Inatt drar OS 2010 igång.
Men spelena går i Kanada så tiderna är ju helt galet tokiga.
Får väl se vad man kan se utan att behöva ställa klockan mitt inatten.
Kan ju bli lite jobbigt om jag gör som jag gjorde idag.
Börja jobbet kl 7.
Då går det inte att sitta uppe och kolla på TV hela nätterna. :)
Nu i eftermiddag har jag städat "våningen".
Känns gött att ha det gjort nu iaf.
Har kollat på Let´s dance nu och varför kan inte flera par åka ut på en gång?
Missade förra veckan då jag va i Sälen men känns inte som jag missat något.
Marcus åkte ut ikväll men Willy och Gudrun tycker jag kunde få åka hem ikväll också.
Vädret i Karlstad idag går inte att klaga på.

Sol och blå himmel.
Frågan är om jag ska åka på rally imöra eller om jag ska dra på mej slalompjäxorna igen?
Lite sugen på Branäs... :)
*Tänker*
Har nog bestämt mej nu. :)
Ska steka lite ägg.
Ha de gött och godnatt..
// Per

Inga kommentarer: