lördag 27 februari 2010

100227...

va min jobbvecka slut och tar helg i 3 dagar.
På förmiddagen så fick jag besök av mamma och pappa.
Vi fikade och kollade på reprisen av curlingfinalen.
Och som vi visste innan så slutade det med guld. :)

Damlaget i curling som tog sitt 2:a raka OS GULD...
Herrlaget som är från Karlstad slutade 4:a eftersom de förlorade bronsmatchen.
Men de har framtiden framför sej.
15.00 va det dags för jobbet.
Och där va det himla drag. :)
Jag va tvungen och jaga rätt på vikarien som skulle jobba med mej.
Hon hade fått fel datum tydligen så hon vart "lite" sen. :)
Men de ordnade sej ändå.
20.00 gick jag hem och slog på TV:n för och att kolla på melodifestivalen.
En salig blandning måste ja säga...

Anna B och Peter gick vidare till kommande finalen.
Ifjol va det opera.
Ska det bli en musikallåt vi ska skicka till Norge iår?
För lite musikalkänsla va det väl i Peters låt?
Sen har jag roat mej ikväll med att betala räkningarna
Nej nu får det bli natten här.
Ev. blir det ju längdskidor imöra men om man ser på vädret idag så ser de mörkt ut.
Godnatt på er...
// Per

2 kommentarer:

Marita Alberthssson sa...

Gött å veta att det inte bara är jag som är OS-fanatiker ;))

Per Noremalm sa...

Marita: Märks det att jag är sportintresserad? :)