onsdag 17 februari 2010

Krasch...

Igår så va jag ju i Örebro och svängde mina lurviga till Blender.
Jag fick vila ½ låt på hela kvällen.
Är jag på väg utför som utedansare tro? :)
Kan säga att blåsan gick sönder igår fast jag tejpat den...
Ont gör de iaf.
Jag är rätt trött i kroppen idag överhuvudtaget.
Nu blir det inge mer dans denna veckan.
Ev blir de dans nästa söndag i Kristinehamn.
Jag hade sovmorgon idag eftersom jag hade ett kvällspass.
De behövde jag kan jag säga. :)
Va en trött Per imorse här.
Började vid 14 tiden då Doris skulle hem och fixa inför lilla Idas 6 års kalas.
Det va ett rätt livat pass på jobbet ikväll...
När jag jobbat klart gick jag hem och sportade.
Ja... Kolla på OS asså. :)
Det va verkligen stolpe ut när svenskarna tävlade ikväll.
Anja Pärsson hade silvret i en liten ask tills sista hoppet då hon flög 60 meter och kraschade.

Det gick bra som det verkar iaf.
Och Anna Olsson blev 4:a i sprintfinalen.
Men idag fick ju Björn Ferry sitt guld har fixade igår.
Jag skulle vilja se hockeyn inatt men jag måste ju sova.
7.45 drar jag igång jobbpasset.
Så nu säger jag...
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: