fredag 19 februari 2010

Fredag...

Har bänkat mej i soffan...
Värmeljusena är tända och magen mätt på hemmagjord pizza.
Nu blir det TV...
Frågan är vad jag ska kolla på. Skulle behöva 3 tv apparater.
Let´s dance, skidor och hockey...
Jag började min dag med att gå till jobbet och lämna in mitt schema.
Bara å vänta se hur jag får jobba nu.
Sedan pulsade jag hem i nysnön.
Hade kommit en del inatt och mer ska det tydligen komma i helgen. :)
Sedan va det dags för lite hushållsnära tjänster.
Diskade, tog hand om tvätt och städade lite.
Under eftermiddagen så drog jag ut till Bergvik och handlade lite.
De har vart en rätt soft dag och resten av kvällen blir likaså.
För den som vart lite uppmärksam här på bloggen har sett att det tillkommit en del danser under "Ev kommande danser" fliken till höger.
Det är danser i Jacobsloge i sommar och de ska ta dit riktigt bra band.
Så det är väl stor risk att jag kommer åka dit.
Nu blir det TV.
Ha de bäst...
// Per

Inga kommentarer: